***Laddad*** :D

Ny morgon, ny dag... Gick upp, vilket var lite svårt var SÅ trött.. men tänkte på kvällens happening och fick genast fart :)
Så jag tog en dush, klädde på mig. Sen käkade jag en frukost bestående av müsli och naturell youghurt samtidigt som
jag kollade på ett gammalt avsnitt av "Hem till gården" :) Sen gick jag in till Kevin (har eget sovrum) och väckte honom..
Drog på mig lite mascara och rouge och satte upp håret i en svans.. Sen ut och kissa med Kevin och iväg..
Just nu har jag en liten "kaffepaus" på mitt jobb och passar på att skriva ett snabb inlägg (Chefen är på banken).

Ikväll gäller det! Gud vad kul det ska bli ;)

Ska bara handla en miljon saker idag, sen blir det bubbel...

Puss på er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback