Valborgsmässoafton!

I morgon så är det ju då Valborg! Och det har blivit tradition att jag och P (min sambo) då har Fest.. :D
Så imorgon ska vi ha Grillfest här på vår gård, med ett tiotal vänner, ska bli jättekul! Är extremt laddad!

Idag har jag jobbat(boring) samt hunnit med att ta en sväng ner till P-vik där jag hälsade på Pillan & Petter
och blev bjuden på en supergod lunch och så hann vi med lite bus oxå! Petter är ett och ett halvt, jättesöt
och rejält busig :D

Efter det solade jag en timme vilket var skönt och hann oxå med en rask promenad och lite städning här hemma...

Nu ska jag läsa och sen ZZZzzz....



Ps. Längtar efter min boyfriend som kommer hem imorn <3 Ds.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback