Ciao Bellas <3


* This is what keeps me going <3.. Anelito verso de Italia molto!!
                                        (jag längtar till Italien väldigt mycket!)



Var uppe tidigt idag och gick på en promenad.. Kändes för jävligt eller
som nåt slags straff när jag gick upp ur sängen, men blev snabbt på
bättre humör när jag kom ut.. Och nu känns det toppen! Sitter och dri
-cker kaffe nu.. annars så drömmer jag om vår Italien tripp i höst!! <3
Tycker att det är helt magiskt vackert på bilden..

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Det där stället ser ut som en dröm! När åker ni och har du varit i Italien förut? kram kram

2009-08-18 @ 12:00:11
URL: http://cassandra87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback