God Onsdag raringar! <3

Har min vanliga kaffepaus här på jobbet..
Men får snart ett besök så jag stressbloggar
lite.. Goda nyheter är att jag snart får en ny
dator.. Min alldeles NYA & EGNA jobbdator!
Nice! Mer goda nyheter är att jag fått mina
skattepengar! :) så nu ska det shoppas! :)

Annars så saknar jag mina thailändska
väninnor, har ju bara gått  3 veckor sen
vi sågs men det börjar kännas lite nu :(
Speciellt efter ett samtal som jag fick igår.
Men ska ju dit igen i slutet av februari.. ;)

 <3 <3 <3  ความเป็นมิตร <3 <3 <3

      Ha en UNDERBAR dag nu!

Kommentarer
Postat av: teddy

Ohhh gött mos med skattepengar. Blev det mycket?

Jag får snällt vänta tills december månad innan jag får mina men då ska det minsann shoppas eller resas.

Förstår att du saknar thailand en massa. Men som du skriver så är du där snart igen.

Härligt med en ny dator.

Vad blir det för sort?



Självklart ska jag dricka rakia för dig också.

Det brukar jag ju göra :) Därför ser jag ut som ett som en fylletant. dagen efter, hahaha.

Må så gott.

kramis

2009-08-12 @ 12:31:35
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback