Min dag.. <3



* Grubblar på om jag ska köpa en sånhär eller ej?
   Kommer jag att använda den el. kommer den att
   stå & damma nånstans? Tänk vad mycket juicer
   och grejer man kan göra..




* Sen var det dags för en nyttig & god middag bestående
   av lax, kokta grönsaker, fetaost & sen lite melon..




* Efter att ha varit så nyttig ett tag så tänkte jag att det
   var dags att jämna ut lite.. ;) med lite goda mandel
   & choklad muffins :)


Nu tittar jag lite på "Bachelorette" på femman..
Men ska snart lägga mig för morgonpromenad
står på schemat imorgon.. :/

Kram på er alla godingar! <3

Kommentarer
Postat av: Sofia [gaspedal.blogg.se]

den där juicemaskinen verkade grymt cool :)

2009-08-13 @ 01:51:23
URL: http://gaspedal.blogg.se/
Postat av: Rosida

Aaaah, muffins! o

God mat, och den där juicemaskinen ser bra ut! :) Vill ha en sån!

2009-08-17 @ 10:27:41
URL: http://beyondthesurface.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback