Sommaren är verkligen "kort" här i Sverige..

nu för tiden!? Tycker det är en halvdan sommar
vi har i år.. tråkigt väder och kallt i vattnet :( . Jag
tycker inte att man får den där riktiga sommar-
feelingen som man fick för några år sen längre?
Lite trist.. Men man får ändå försöka att verkligen
ta vara på den tiden vi har kvar här nu.. resten av
Augusti.. Så fort det är sol ute så ska jag släppa
allt och bara springa ut och lagra solens strålar..
:) för det kommer att bli en lååång höst & en ännu
längre vinter... :/

Igår var vi i skogen och gick en del av ostkustleden
samt plockade kantareller.. mys på det! Älskar att gå
i skogen! Sen var det dags för min kära sambo att ge
sig av igen.. :( Då kom min syster Emilia hem till mig
och vi sysselsatte oss med att se "En Shopaholics
Bekännelser" som inte gjorde nåt särskilt intryck på
någon av oss.. Malin du hade rätt! den kan absolut
inte komma i närheten av att mäta sig med böckerna!
Den var lite för snurrig och sockersöt för våran smak..
Synd när man vart så himla laddad! Nu väntar vi med
spänning på "Bridget Jones 3:an" istället! När kommer
den??

Dags att återgå till arbetet.. pillar med min nya dator! <3

Puss på er alla fina! <3

Kommentarer
Postat av: MariaLI

Du borde pröva att åka på charterresa. :0)

2009-08-17 @ 10:23:16
Postat av: simone

Sv: Haha jasså? Jag ha hört den innan men aldrig kommit ihåg vilken det var och nu hittade jag den - såå vacker. Jag håller med dig där, sommaren är verkligen föör kort. 80% av året består av gummistövlar, tjocka strumpor och rinnande näsa.

2009-08-17 @ 11:56:40
URL: http://fattybom.blogg.se/
Postat av: malin

ja, visst är det skumt att dom ändrar så mycket i filmen och så...Dumt!

Kram

2009-08-17 @ 16:13:30
URL: http://contradiction.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback