A damn good Tv-night tonight! <3

Är riktigt laddad för att först se "Carnevale" och sen det efterlängtade
dubbelavsnittet av "Desperate" Så himla NICE!

Update av dagen..

Idag började jag min dag med att svepa en kopp kaffe och sen ge mig
ut på slingan på en 45 minuters joggingtur i det fina vädret! Känns så
BRA! Och jag ska göra likadant imorn. Sen blev det en dusch och en
tallrik med allbrans & ett kokt ägg till frukost. Rastade sedan Kevin &
tog bilen in till stan där jag träffade på mormor :), lämnade tillbax ett
par skor som gått sönder samt köpte ett par böcker. Efter det var det
dags att jobba. Och det var mycket att göra där idag men var hemma
strax efter tre iaf. Och nu har jag käkat lax/avokado sallad & ska bara
slappa framför tv:n och datorn.. men först ska jag ut på promenix med
mina darlings Kevin & Selma

OBS!!   Bara 20 dagar kvar tills vi drar till London nu.. för att sedan efter
             2 dagar flyga till Kuala Lumpur & därifrån till Bangkok & sen ner
             till Koh Phangan!!! Gud vad gutt det ska bli!! LÄNGTAR... :)


***Puss på er alla raringar! <3***

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback