God Måndag alla!! :) <3

Ny vecka, nya tag!! As usual.. ;) Har varit
lite seg på att blogga men har varit lika
seg i vanliga livet med.. Har haft sömn
-problem pga. sträckt ljumske och en
snarkande sambo..;) Men inatt sov jag
gott & känner mig därför i mycket bättre
form idag! Är nu på jobbet där vi väntar
på en snubbe som ska komma och pro-
gramera om våra datorer..  så har fått
spara alla bilder, dokument osv. på ett
tillfälligt minne.. snark va? ;) Annars så
är jag riktigt PEPP på att komma igång
med min träning nu efter "ljumskeincid
-enten" :/ speciellt efter att jag pratade
med min kära vän Karin igår som ska
med till Thailand & hon hade minsann
börjat se rutor på sin mage! Inte illa...
Men det gör inte jag så nu jäklar! haha.

Grattis till fina Pillan som fyller år idag! <3

Later..

Kommentarer
Postat av: Jeanette

Ha en bra dag :)

2009-06-08 @ 09:30:42
URL: http://notimetocry.blogg.se/
Postat av: fine

vilket var jobbigast, ljumsken eller snarksambon? hihi :P

Hoppas smärtan går över snarast!

2009-06-08 @ 09:58:57
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Pillan

Tackar!! Hör av dig, jag försökte nå dig förut men du har ju inte telefonen med dig. Jag har big news ;)

2009-06-08 @ 11:35:29
Postat av: teddy

Ush för den sträckta höften ju, inget skoj när sömnen blir lidande. Man är själv lite mör efter en fartfylld helg men nu är det nya tag på nya jobbet.

Hoppas allt är väl med dig.

kramis kramis

2009-06-08 @ 14:11:20
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback