Lämnad hemma själv med en stor tårta! Whyyy? :)

Lite småjobbigt :) haha.. & jag älskar ju jordgubbar!!
Palle är i Sthlm för att fira en väns examen så det är
jag, Kevin & tårtan ikväll.. ;)

Annars så fyllde ju Palle år igår så det var fullt upp
med det! Och vi hade en mycket trevlig kväll tillsa-
mmans. Idag har jag jobbat, promenixat och sen
bara slappat och läst.. Imorn ska vi fira min brors
25årsdag ordentligt, han var på kryssning när han
fyllde år & förra helgen var det ju studenten som
gällde så imorn är det då dags!.. Väldigt mycket
födelsedagar den senaste veckan..

Ska gå ut med Kevin nu sen ska jag faktiskt krypa
ner i sängen och varva ner med min bok.. I need
my beauty sleep :) Ligger efter med sömnen &
nu är ju inte min allra käraste snark sambo här
så det är bäst att passa på :)

Sen blir det joggingtur innan frukosten imorn..

Godnatt alla fina raringar! <3 Sleep well..

Kommentarer
Postat av: I Z Z A H

Hej vill du bli kvällens gästbloggare i min blogg så ta dej en titt i mitt senaste inlägg ! ! ! =)

ha en fortsatt trevlig kväll !

2009-06-12 @ 21:39:55
URL: http://HTTP://IZZAH.BLOGG.SE
Postat av: teddy

Skönt att börja dagen med en jogging tur. Hur mycket joggar du??

Jag själv har spinnat och kört core och ska snart tvätta våra fönster tror jag... de ser ut som crap

:(



Duktig du är som sprarar dig till midsommar, något jag också vill men är det ledig lördag och vi har saker till vattenpipan så blir det liiite vitt ikväll iaf :)

Önskar dig därmed en fin fin lördag.

kram kram

2009-06-13 @ 12:57:46
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback