The Sweetest Gift <3












* Supersöt liten kopp ju.. <3


Kommentarer
Postat av: teddy

ush jag avskyr också energitjuvar och sådana idioter finns det tydligen väldigt mycket av.

Ohhh den koppen och kannan har jag faktiskt också. Väldigt söta och för en bra peng.

trevlig onsdag.

kramis

2009-06-03 @ 16:55:21
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Malin

Söt kopp och presentask :)

Tack, ja Gizmo är min lilla snuttegris, han är en bichon frisé :)

2009-06-03 @ 16:57:02
URL: http://smalare.blogspot.com
Postat av: fine

åh vilken söööt!



Vad jobbar din kille med om han veckopendlar? vad sysslar du med?



Jag har hållt på med lchf sedan oktober förra året. Jag har varit väldigt sjuk i IBS (irritable bowel syndrome) som är en magsjukdom som är väldigt vanlig men det finns inget bot för man vet inte riktigt vad det är. Uppsvullen mage, spänd, konstig. ALLT har försvunnit med lchf.



Skulle kunna tänka mig att hålla på hela mitt liv, jag tränar väldigt mycket och får snabbt resultat när jag sätter igång att bygga muskler. Att man inte skulle orka lika mycket stämmer inte. Första veckan, då allt socker rensades ut var jag dödstrött - nu behöver jag knappt någon sömn och vill bara träna träna :O)

Stockholm halvmarathon lockar den 12e september!



nackdelar kan vara alla oförstående kommentarer.. "vaddå ska du inte ha en potatis?" "meh, du akn väl unna dig en kanelbulle någon gång ibland" Det handlar inte om att unna sig. Man säger väl inte till en laktosintolerant att unna sig gräddglass då och då?

Så för att svara på din fråga: oförståendet :/

2009-06-03 @ 23:45:08
URL: http://fine.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback