We are back! <3

För dom som undrar lite vart vi tog vägen?..
Så har jag och Kevin varit på en liten roadtrip..
Igår spenderade vi dagen uppe i Motala bland
massa laddade cyklister, Vättern runt på lördag.
För att sen senare på kvällen ta in på Scandic i
Linköping. Nytt där var att numer får hunden en
egen "goodiebag" när man checkar in med en
matskål, godis, lakan och dog-påsar samt ett
brev med regler ;) Kevin skötte sig galant som
vanligt.. Kul var när några danskar som satt &
drack trodde att jag var blind!? för att jag hade
med mig hunden :) haha!

Nu ska jag ut & powerwalka... byé for now.. <3







* Kevin relaxar på rummet ;)

Kommentarer
Postat av: fine

men guuuuud va sött!! fick han en egen säng? :D

2009-06-10 @ 16:22:19
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: teddy

Ohhh men mysvovven då - vad glad han måste ha blivit för goodie bagen :) Vad skoj att man får ha med sig fyrfotade vän.

Jag undrade ju vart du hade tagit vägen. Trodde nästan du övergivit oss.... skönt att det inte var så...

kram o trevlig kväll

2009-06-10 @ 21:10:43
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback