Back home <3

Jag & Kevin har varit på en liten roadtrip till Jönköping idag & har
nyss kommit hem. Vi drog iväg kl.07.00 då vi båda var jättetrötta men
 tröttast var nog ändå Kevin (hunden) eftersom att han felbedömde sitt
 hopp in i bilen och ramlade ner och slog sig :/ stackarn som om det
inte räckte med gårdagens skador :( Ska skämma bort honom i massor
ikväll & ge honom lite godis! ;) Annars så gick körningen bra, inga konst-
igheter i trafiken. Hade lite bra musik att lyssna på som min snälla syster
fixat! då känns allt lite roligare när man åker långt.. Bäst av allt var att jag
lyckades tajma in Palles lunch perfekt så vi åkte ut till flygplatsen & käkade
, dom har jättebra mat där.. Fint med lite bonustid mitt i veckan <3...

Tråkigt är att det är så regnigt överallt + att dom sa på vädret att det ska regna
hela veckan :( lite surt, man har ju varit så bortskämd med sol ett tag..



Puss & hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback