Bad luck!

Syrran ringde förut och berättade att deras plan som skulle
gå vid halv 4 nu ska gå klockan 8 ikväll istället! Detta för att
grekerna strejkar på flygplatsen.. :/ Tråkigt för tjejerna som
är så himla laddade, jobbigt med att komma fram mitt i natten.

Så nu har jag, Emilia & Cassandra varit och ätit en god lunch
på den nya asiatiska restauranten för att fördriva lite tid..
Blir ju inte att åka förens halv fem härifrån nu.. Det var roligt vi
tjattrade och skrattade jättemycket och utbytte resehistorier om
diverse efterblivna stalkers & andra galningar osv.  som man
lyckats få efter sig.. haha.. :D

Ps. Karin du vet ju hur det är :) Ds.

UPDATE:   På det som jag just skrev... nu ringde Emilia
och berättade att dom har ändrat tiden för avgång igen!!
Och nu är det 22.15 som gäller!? Inte kul.. Surt att köra
i mörkret med..


Kommentarer
Postat av: teddy

hahaha ja det är många som tror att det bakas bullar i min mage. De kanske förväntar sig att jag ska berätta att jag väntar smått. Men då hade jag aldrig festat loss med min boxså där, hahaha.

Varför strejkar grekarna på detta viset?

Vad skoj med semester för dina vänner.



2009-05-14 @ 15:48:21
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Cassandra

Fy fan detta är inte klokt! Så tråkigt för oss alla. Men kommer du sju eller halv åtta?

2009-05-14 @ 16:00:17
URL: http://cassandra87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback