God Förmiddag! <3

Jag är på toppenhumör idag! Trots att det regnar i massor..
Regnet stör väl inte mig sådär jättemycket egentligen sitter
ju inne på ett kontor. Regnet är bra för då slipper jag att
vattna så mycket i min trädgård & olja utemöbler.. haha!
Mindre bra när man vill använda alla sina nya sommar-
kläder som man köpt på sig och sämst när man går ut
med hunden. Jaja, enough om regnet!

Sitter och dricker lite kaffe och har precis pratat med P
(pojkvännen) han gör mig på gott humör! ;) <3 Speciellt
när han sa att han kommer hem lite tidigare på fredag!

Idag när jag kommer hem är jag ivrig att kolla min brevlåda
för att se om min efterlängtade Cardigan har kommit?

Annars så ska jag justera om lite i min garderob så att jag
kan få in mer grejer, ut och motionera samt borsta Kevin.

Later! <3

Kommentarer
Postat av: malin

Hallå där snygging.

Hur jobbar du på tisdag? Ska ner till stan på möte på eftermiddagen, tänkte om det kanske fanns lite tid över för mig :) Puss

2009-05-06 @ 11:03:28
URL: http://contradiction.blogg.se/
Postat av: Mikaela

jag måste va ute i skur och ur.. lyckost för dig som får va inne! men skönt när solen väl är ute=)

2009-05-06 @ 12:17:20
URL: http://mikaelaelisacharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback