God morgon <3

Vilken underbart solig dag man vaknade till idag!
Fint med Lördag.. då slipper man gå ut med Kevin,
och blir bjuden på frukost när allt ät klart! Nice! ;) :)

Vi hade en riktig myskväll igår jag och boysen..
Idag var vi uppe rätt tidigt och Palle är redan ute
och jobbar med sin pappa, dom håller på med
stenläggningen.. Suck! Varför kan dom inte göra
klart min jättegarderob på övervåningen istället?
det är väl viktigare!? ;) haha.Men den som väntar
på nåt gott..

Ska in till stan lite senare, det är marknad idag &
jättemycket folk säkert så jag kanske måste hjälpa
mamma med hennes affär.. Då ska jag passa på

och ta lite bilder där på allt fint & gott!

See ya! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback