Nu är det HELG! <3

Så himla NICE! Med långhelg!! Slutade jobba redan
klockan ett idag, sen var det hem och äta lunch och
gå med Kevin.. Sen hämtade jag mammas hund
Selma som brukar få vara hos mig när mamma
jobbar i sin affär. Det åskade rätt mycket & länge,
jag och hundarna kurrade ihop oss i soffan med
filtar och väntade ut ovädret.. Efter det pratade jag
och Karin i telefon i nästan 2 timmar! ;) Mycket
viktiga grejer att diskutera ;) Sedan drog jag in till
stan för att försöka byta ett par skor som gått sön
-der redan efter 2,5 vecka lite dåligt tyckte jag då
jag endast användt dom typ 10 gånger. Expediten
bara tittade på dom och gav mig ett par nya direkt
så det var ju bra.. Frågan är nu om det nya paret
kommer att hålla? Sen gick jag och köpte mig ett
par solglasögon :) Samt handlade lite mat och nu
är jag hemma igen och har precis varit ute med
hundarna och ätit.. Det var den dagen det! Nu
ska jag se "Halv 8 hos mig" tycker det är jättebra!

Puss & hej! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback