Trött så trött..

Hejsan!

Idag är jag trött! Sov inte en blund inatt.. :/ Då blir
man ju helt färdig och ett känslomässigt vrak :/.
 Klockan är nu ett och jag har redan både bitchat
på Palle och tyckt synd om mig själv och trängt
fram några krokodiltårar :) Typ "allt är skit" humör
idag.. Roligt inatt var när klockan var typ 4 och jag
sa till Palle att jag inte sovit något alls och han bara
 - OK älskling, vad bra...SNARK..?? ;) Han var så go
 idag på morgonen iaf. och gick ut med Kevin och
fixade frulle och väckte mig när allt var klart.. Skönt!

Men nu räcker det ;) har tagit en dusch & sitter å
dricker kaffe.. Rycker upp mig nu för jag ska laga
lite lunch och sen ska vi åka till stallet och ta hand om
fina Donna och efter det bara ta det lungt.. Och dricka
lite vin! ;)

Puss och hej!


Kommentarer
Postat av: teddy

Ush då tjejen. Varför dessa tårar??

Två boxar låter fint fint. Ska ni ha gäster eller?

Jag har handlat med mig en box till ikväll så jag hoppas det räcker.

Visst är brudklänningen fräck. Valde den efter att jag såg Guns N´Roses video - november rain :)

Trevlig kväll nskar jag dig.

2009-05-16 @ 13:44:09
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Mindy

God eftermiddag..Så trist väder det är denna dag här..Vill ha sol & värmen.Ha en skön dag.kram

2009-05-16 @ 15:38:43
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Anonym

Kommentera gärna min blogg så kommenterar jag din :) <3





2009-05-16 @ 19:37:19
URL: http://lijahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback