Vilken extrem lättnad!! :)

Ni fattar inte vilken jäkla stor börda som just har lättat
från min axlar.. Min syster  ♥whom I now adore♥ har
just meddelat mig att hon ska dra ut på en långresa
i höst/vinter vilket betyder att dom då (hon+kille) ska
ta och säga upp sin lägenhet och bo hemma ett tag
vilket i sin tur betyder att dom nu jättegärna vill bo i
Palles och mitt hus när vi åker till Thailand och då
oxå kan ta hand om Kevin! Gud vad BRA!

Har oroat mig ett tag över vem? som ska ta hand om
hunden eftersom att dom nyss gjort det en längre tid
då vi spenderat vår vinter i Oceanien/Asien..
Det är liskom rätt fräckt att kräva av min familj att dom
alltid ska ta hand om hunden.. men vad ska man göra
när man lever för att resa men oxå älskar att ha hund?

Vilken tur! I ♥ you Siss!

Kommentarer
Postat av: malin

JO, visst är det dumt att säga upp ett fast jobb i dessa tider, men jag tänker aldrig ställa mig på golvet där igen. Jag ska plugga i höst också och då känns det som om det kvittar om jag har Scania eller inte. Dom har ju ändå inget jobb för mig nu...

Men det skulle vara kul om du är hemma, jag saknar dig juh...även om jag vet att jag är jäkligt dålig på att höra av mig och visa det! puss

2009-05-07 @ 15:55:58
URL: http://contradiction.blogg.se/
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

sv; haha eller hur :O

Tack så mycket! :D

Allt bra? :)

2009-05-07 @ 17:13:54
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: A A N N I E M A T I L D A ♥

sv ; taack ! :D

2009-05-07 @ 17:24:50
URL: http://aanniematilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback