No computer at home :(

Ja, så ligger det till.. Vår dator bara slutade fungera helt plötsligt??
Gick inte ens att starta i felsäkert läge?? Mycket skumt! Men hoppas
på att det inte är nåt jätteallvarligt fel.. För DUM som jag är så har
jag inte gjort någon backup på över ett år! :/ Så det betyder ju att
vi skulle kunna förlora över 1000 bilder.. :( Lite surt..

Men idag är jag iaf. på toppen humör!! :) Semestern gjorde oss
verkligen gott! Man känner sig som ny efter en veckas solterapi!
Massor av energi, + att man känner sig lite roligare när man fått
lite färg..(fast den försvinner väl snart..).

Är oxå extra glad för att jag pratade med Ann<3(vän från Thailand)
innan och hon är alltid så himla glad, det smittar av sig! ;). Vi har
börjat planera en resa som vi ska göra tillsammans i februari om
hon lyckas få ledigt? (hon sa att det var typ 99% säkert).Thailändare
brukar ju inte ta semester sådär jätteofta.. så det ska bli jättekul!!:)

 
* Ann <3


Ha det bäst alla! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback