Höstmarknad i ett regnigt Mönsterås..

Igårkväll käkade Palle & jag middag med mina föräldrar sen spelade
vi Yatzy ;) & kollade på film. Idag gick vi upp tidigt och åt en god fru-
kost sen snickrade Palle på övervåningen och jag åkte till P-vik för
att hämta Pillan & Viggo, för att sen åka vidare till Mönsterås höst-
marknad. Gud vad det var kalllt idag & regnigt :(. Hade på mig min
vinterkappa men tyckte ändå att det var rätt kyligt. Vi gick runt och
kikade, träffade Linda, köpte strumpor ;), marknadsgodis och en fin
krysantemumboll till verandan.. Vi hann med en fika oxå på ett av
de mysiga konditorierna & Viggo han sov genom alltihopa! Så himla
lugn för att vara bebis.. ;) Ikväll ska vi se på "the Notebook" och
äta lite gott.. That´s it! Ha d bäst! <3


*Pillan och jag.. 2005? ;)

* Pillan

* Vi två :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback