Öland i helgen?

Jag hoppas verkligen att Palle får tid till att följa med mig! Tycker
att Ölands Skördefest är ett måste varje år! Så himla mysigt och
vackert med all pumpasmyckning osv. över hela ön, Love it!! :)
Och det har blivit tradition för oss.. vi har varit där tre år i rad!
Det man gör är typ att man åker runt och äter och kikar:)överallt;).


* Så fint och så mkt färg! Höstfeeling på detta.. ;)


* Älskar att gå på alla små mat-marknader..


* Vi har ju oxå en "palla pumpa" tradition som kan bli rätt kul...


* Kevin & jag i Kårehamn på förra årets fest..


Kommentarer
Postat av: fine

ja vi har blivit med valp! Vi är så glada =)



Åh skördefest låter ju helt underbart mysigt! Och va snygg du var i brunt hår. Kevin passar bäst som blondin ;)

2009-09-23 @ 10:07:52
URL: http://fine.webblogg.se/
Postat av: Linda

Men åh...nu blev jag också sugen på att åka till Öland i helgen!!!!



KRAM

2009-09-23 @ 21:19:59
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback