En viss Sophie är väldigt harmonisk idag...?

Kan ju vara för att hon äntligen har bokat resan! haha...
Inga fler "om" eller ??? nu är det gjort och detta får mig
att känna mig så himla lugn & rofylld idag..;))

Normalt känner väl sig människor upprymda
och glada och excited..;) när de bokat resor..;)
Men inte jag.. Jag är helt lugn....?

Är helt övertygad om att jag är en resoholic...
(som nu fått sin fix....;)

Bra är oxå att jag tillslut hittade den superbra resan
som jag helst ville ha på ett senare datum så att jag
hinner närvara vid min Morfars födelsedag innan jag
åker...Viktigt för mig..

Så nu blir det att fyra Jul med 10 Thailändare...:)



*Tack "Alessandra" :))) Det var du som fick fart på mig! haha....;)

Kommentarer
Postat av: Alessandra

Härligt Sophie! Gu va kul, va glad jag blir :D

Ska bli såå spänannde att följa dig på denna resa!!

2010-08-27 @ 13:45:47
URL: http://alessandra.se
Postat av: Alessandra

Vi åker en vecka till Italien!

Tanken var att jag inte skulle resa mer i år, att jag skulle spara pengar, men det kostade 700:- tur och retur, och det är ju inga pengar :)

2010-08-27 @ 14:33:33
URL: http://alessandra.se
Postat av: Wiwi

sant så sant! ;)



åååååå visst är det en härlig känsla av roooooo man fylls av när man väl har bokat... mmmm bara njuta fram tills dess att man åker!



hur länge blir ni borta??



live slow

2010-08-27 @ 14:34:57
URL: http://wiwis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback