A room with a view...

I went looking for Bungalows at my last trip. There were some newer nicer ones..
But this one was at the right spot close to my favourite beaches, friends and hang
out places.. And I fell in love with the view..;) The owner is also a friend of my
friend so thats good...;)



*I went looking for bungalows and really liked this one...

*It has ocean view & when the weather is good its amazing..<3


*I like the Jungle view too.. ;)

*Its quite high & maybe 50 steps.. Good for exercise & not so much insects..
  But my friend think its to much steps, that means more time for myself! :) haha..



*You see the bananas close to the table? ;) I gonna put up a hammock here...


* Surrounded by banana plants...


*The little kitchen..

*A completely new bed! Fresh and big... It was comfy too..;)


*Some more view, good with many windows..


*Its 200 m down to this beach...

*And a 15 min walk to this one..


*It will be perfect for me..;)




Kommentarer
Postat av: Maja

Boendet såg trevligt ut. Är det här platsen som du berättat om tidigare? Är det ett barnvänligt ställe?

2010-06-22 @ 16:38:51
URL: http://majssan.blogg.se/
Postat av: Sophie

Maja, jag kan inte komma in på din blogg den här

gången heller?



Ja, det är samma plats & väldigt trevligt! ;)

Just en sån här Bungalow skulle nog inte funka(lite högt upp). Men närmare stranden finns det en hel del barnvänliga ställen.

2010-06-22 @ 17:19:22
Postat av: Ammi

OMG, ja där skulle jag kunna tänka mig att bo ett tag ;o)

2010-06-23 @ 11:13:23
URL: http://ammizen.blogspot.com
Postat av: teddy

Ohhhhh sluta nu jag håller på att bita sönder min tunga. Vill också såååååååååååå jäkla mycket.

Helt underbart ju. Skit i alla jäkla reseketaloghotell - detta var ju 1000 gånger bättre.

Sååå nice.

När är nästa trip?



Tyvärr inte ens en slurk vin för min del.

0 tolerans mot alkohol och cigg under graviditet.

Lille vännen kan inte bryta ner alkohol och skadorna är ganska så stora om det väl drabbar en.'

Jag förstår inte hur andra länder kan respektera ett glas vin eller mer under en graviditet.

I Bulgarien dricker de också...



kram på dig

2010-06-23 @ 11:13:36
URL: http://caitlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback