Julbord på Öland = family time...


Idag har jag varit på Julbord på Öland med familjen..
Det var trevligt & lyckat ;) (Synd bara att Morfar inte
kunde följa med :( han har Cancer & var alldeles för
trött..) Men han fyller år på Torsdag och då ska jag
gratta honom ordentligt & säga "hejdå" för ett tag..

Har inte hunnit med så mycket förberedelser för min
resa som jag hade hoppats på den här helgen. Tiden
bara försvinner!! Men jobbar min sista dag på Tisdag
så sen finns det gott om tid..


Nästa Söndag är det min sista dag hemma på väldigt
länge!! :) Can't belive it!!




           
           *My future is looking very bright...;)

Kommentarer
Postat av: Cassandra

oj vad fort tiden gått, snart åker du! Kul att Emilia var hemma i helgen <3

2010-11-29 @ 17:19:30
URL: http://cassandra87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback