Är det inte väckarklockan så är det Thailand......


 

Blev väckt vid 06.50 av ett sms från en vän i Thailand som mycket väl vet att jag vill sova
på Söndagar..  "Good Morning.. What are you doing???? Kid tueng khun mark***"
Lyckades lyckligtvis somna om(brukar inte kunna det) för att 20 minuter senare vakna av
ett nytt sms där det stod "Good Morning!!! No more night??? 55555555 What are you
doing??"
(5555555=hahahaha).... Sen gick jag upp.. Fick lite efter det ett samtal och det
visade sig att min vän väldigt gärna ville berätta om ett bröllop han hade varit på? plus att
han ville fråga vilka färger jag tyckte att han skulle ha på några skjortor som han ska sy
upp i Bangkok nästa vecka... Mycket viktiga saker med andra ord....??  :) :) Ibland undrar
man ju..;) Kulturkrock?? Eller uttråkad och pratsugen?? Det bästa med alltihop var när han
sen sa "Jag är ledsen men jag har inte tid med dig mer nu måste åka och hjälpa min vän"
Jag bara - OK, tack för väckningen....;))))))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback