I had a great weekend..;)






Helgen var bra med bio, shopping, fint väder :) osv... Känns lite konstigt att gå & handla
sommar outfits när alla andra handlar jackor & mössor... men är ju samma sak varje år..

Söndag idag.... Tänker alltid på Kevin<3 på Söndagar.. Saknar honom såklart!
Funderar på om det blir en valp til våren? Det beror ju lite på hur framtiden ser
ut... Vi får se! ;)

Årets Robinson premiär gjorde mig grymt sugen på Filippinerna igen!
Är ju ett av mina favoritländer...

Här är lite bilder därifrån...

(från 2007 & 2009)















*Jag är så snygg när jag dyker...haha....;)



*Finn en brun... ;)





*Behöver jag säga att jag längtar iväg...? 57 dagar kvar!! :) :)



Kommentarer
Postat av: Alessandra

Kommer gå fort!

2010-10-14 @ 13:20:11
URL: http://alessandra.se
Postat av: Emma Roodla - Foto

underbara bilder!

2010-10-14 @ 16:25:47
URL: http://babiidarling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback