My first week in Thailand....





Vill egentligen inte planera så mycket utan ta det lite
som det kommer... Men hinner nog med det också
eftersom jag ska stanna i 4,5 månad...;) Men första
veckan är nu planerad eftersom att en vän måste ta
ledigt från sitt arbete och den andra måste meddela
sin "boss" vilken dag som blir hennes sista dag...:)
Sen rymmer hon iväg med mig i några månader..;)




Först blir det 3 dagar i Bangkok fyllda
med shopping tillsammans med Thanwalai..;)



Sen tar jag flyget ner till Surat Thani där
Ann möter upp på flygplatsen för att vi
sedan ska ta oss söderut mot
Nakhon Si
Thammarat
där vi ska "catcha up" och
kolla in det lite mer orörda Thailand..
Ska bli jätte spännande!! :)

Så skönt att resa med någon som talar
språket...

Ska fira lite extra med för att Ann fyllt 30...;)




Sen är det tänkt att vi den 15:e December
tar oss till Koh Phangan(favvo ön) där vi
ska fira Jul & återse alla vänner samt ta
emot Patrik & Charlie den 29 december...


CANT WAIT!!! :) :) :) 66 dagar kvar......;)

Kommentarer
Postat av: teddy

Men jävlar faaaan vad skoj.

Ojjj jag älskar sådana planering spciellt de första dagarna.

Du kommer ju att ha helt underbart.

Take me with you.... (då kommer jag dock vara stooor som en val)....



kram kram

2010-10-03 @ 13:55:25
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Va härligt att du snart får komma hit. Skönt att du reser med Thaiare, du kommer garanterat uppleva mycket av det riktiga och genuina.



Tror att det kommer bli lite kaos igen, men vet inte riktigt nära. Kan bara hoppas att det håller sig lugnt.

2010-10-04 @ 18:44:07
URL: http://lolamay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback