Efter regn kommer solsken...



Har aldrig tyckt om sjukhus osv... Men jag är så
extremt tacksam för att den Doktorn som jag kom
till idag var så himla BRA! Han lyssnade verkligen
på vad jag hade att säga, gjorde massa tester och
det bästa av allt var att han fixade magnetröntgen
och i stort sett de flesta proverna som finns...


Ska tillbaka tidigt imorgon igen för att ta de sista proverna...
Känns bättre nu...:)

Nu är jag en bra bit på väg....;)



Bilderna här nedan kommer från en national park i södra Thailand "Khao Luang"






*Så fin natur!

Kommentarer
Postat av: teddy

Tack du rara och fina Sophie för fina och värmande ord. Allt fint man får nu värmer verkligen och så får man se på alla små positiva tecken som något väldigt bra.

Jag kommer att uppdatera när ork och tid finns. Just nu ligger man ju mest så tid finns ju :)

Underbara bilder som vanligt.

Drömmer mig bort...

kram på dig och natti natti

2010-09-09 @ 21:57:32
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Jennifer

Åh vackert! Det år så mycket jag har missat i Thailand, men har tid på mig..



Psykologi är intressant. Har bara studerat Psykologi 101, men det hade varit bra med en Business Psykoligi kurs. Har du fått mycket användning av det?

2010-09-10 @ 08:33:48
URL: http://lolamay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback