Heat Broken ;)


Vi har haft höst storm här i 3 dagar, så det började
bli kallt här inne och dags att sätta igång elementen
men då funkar såklart inte det...

Jag är inte bra på kyla..:/ Har alltid varit frusen av mig..
Så jag hoppas verkligen att det kommer en gubbe hit &
fixar vår värmepump nu snart! Vi har just nu 17'C men
natten var jättekall... BRRRR...

Inte ens tända ljus, kaffe, te, kofta & tjocka sockor hjälper!?

Lägger mina Sibiren planer på is, kyla är inte min grej...;)




*Is-hotell är inget för mig iaf...;)

Kommentarer
Postat av: teddy

ush jag hatar också kylan.

Jobbigt att sova i kyla också men å andra sidan är det tur att ni snart drar här ifrån.

Hoppas ni får värmen fixad snart.



Jag förstår inte hur de kan välja att lämna bort hästarna eller i värsta fall avliva dem.

Varför kan de inte se tillgodo till protestlistan, grannarnas ord och hur hästarna ser ut att må.

Man får tydligen inte vara udda...

fyyyy.



kram på dig

2010-09-29 @ 17:08:01
URL: http://caitlin.blogg.se/
Postat av: Alessandra

Gillar inte heller kyla.. Men det här såg coolt ut ;)

2010-09-30 @ 21:41:56
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback