Lycka...






Kan vara något så enkelt som att komma hem från
jobbet och upptäcka att ens boyfriend har lagat mat
och rensat all svamp som vi plockade igår!!! :) Hurray! :)

Tror inte det finns en tråkigare syssla än att rensa just svamp....;)

Upptäckte igår efter att vi hade varit i skogen att det kröp en
fästing på mig...........:/.......... Och om det är något som jag
HATAR så är det fästingar!! Fattar inte hur en liten sådan
kunnat göra mig så himla sjuk/svag? Men vill be er som
läser detta att vara lite extra försiktiga efter att ha vistats
utomhus i skog etc.. Jag märkte aldrig ens att jag hade en
i närheten av min kropp..? Men jag märker av det nu.....




Kommentarer
Postat av: Ammi

Lycka känns avlägset för min del just nu :-( Ta vara på din, det är en känsla som är guld värd. Kram

2010-09-24 @ 18:22:43
Postat av: Alessandra

Snuskigt med fästingar, så liten och kan göra så mycke skada..

'

Nä vad ska du med vinter skor till? Du som ska vistas i Paradiset?!

Inte alls avis.. ;)

2010-09-25 @ 08:47:13
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback