Up & running.....;)


Vår
morgon i templet igår var mkt speciell fick sitta på golvet i en
timme och waia, sjunga psalmer eller vad det nu heter här i Thailand?
Sen på slutet fick vi sitta på en rad... Man längst fram sen Ann, jag &
Klong och hålla i varandras armbågar för att "Good Luck" skulle komma
till oss alla.. Jobbigt när Klong bakom mig fnissade till en gång...;) Sån
krystad situation...:/ Men jag tänkte hela tiden på min Morfar & önskade
att han skulle bli kry och lyckades hålla mig allvarlig genom hela grejen.

Nu har vi öppnat!! :)

Har redan haft 12 kunder!!;) Känns så SKÖNT!!




*Mitt första mål mat i restaurangen!! Aroy maak! Vet att jag ser
  trött &  sliten ut.. men det har varit mkt ett tag...;)
















*Vi har såklart lite problem med vårt rinnande vatten och kabeln till
  gasen... men this is Thailand!? så helt normalt...;)

Men imorn är det Jul, och jag och Man ska ta en dags semester &
leka turister och åka runt & njuta av vår vackra Ö!! 

GOD JUL TILL ER ALLA!! :)
 

Kommentarer
Postat av: Emilia

häftigt! grattis till öppnandet av kafét ! :D



GOD JUL!

2011-12-23 @ 16:29:10
Postat av: Cassandra

stort grattis sophie! lycka till och god jul. kram kram

2011-12-23 @ 19:28:17
URL: http://cassandra87.blogg.se/
Postat av: E på Samet

God Jul! Lycka till! Kramar från Samet

2011-12-24 @ 15:36:35
Postat av: Sophie

TACK ALLA! HOPPAS NI HAFT EN FIN JUL!!! :)

2011-12-27 @ 10:55:14
Postat av: Alessandra

Åh va fint och fräch det ser ut!!

2012-01-04 @ 10:38:32
URL: http://alessandra.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback