R.I.P. BLACK...







Tycker att det är fruktansvärt tragiskt eller skamligt hur folk som kallar sig
buddhister kan förgifta en snäll, frisk & tillgiven hund på knappt två år..:( 
För en månad sen så var vi på stranden & badade & busade... Han var pigg
& stark, det var absolut inget fel på fina Black.. Han sov utanför min bunge
hela vintern och följde alltid med överallt.. Sen fick jag igår reda på att
han dött! Blev helt chockad och min första tanke var att han måste ha blivit
påkörd så jag frågade vem/vad som kört på honom... Men då sa min vän
att han med stor sannolikhet blivit förgiftad! Och det är tyvärr inte så svårt
att räkna ut då 5 andra hundar gått samma öde till mötes bara det senaste
året..:( (I bara den lilla byn där jag håller till.) Hade precis köpt honom ett
fint läder halsband med så att ingen skulle kunna tro att han var utan ägare!
Men det hjälpte tydligen inte... Känns så overkligt det här nu!?? Och det
kommer inte att bli detsamma utan min ständiga följeslagare.. :( Satte i
Måndags upp en bild på Black på mitt kontor jämte min Kevin som dog
förra året.. Och nu är de borta båda två..:(

R.I.P. BLACK<3

Kommentarer
Postat av: Alessandra

Sötis!

Läskigt hur vissa människor är funtade :/

Helt sjukt!

Kram

2011-05-27 @ 19:43:32
URL: http://alessandra.se
Postat av: Emilia

Fina bilder, och vilken fin hund.

Så synd att han skulle dö, och det av att någon förgiftat honom! :/

(Iallafall om det var så)



Sv: Tack så mycket!

2011-05-29 @ 20:52:23
URL: http://miadiana.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback