**GREETINGS FROM PARADISE** ;)


Update...

Sawasdee kha!! (hej).... 

Jag har nu varit här på Koh Phangan i nästan 2 månader...
Och innan visste jag inte riktigt hur saker & ting skulle bli..;) Men nu vet jag att
detta är mitt nya hem! :) Och det är här jag hör hemma.. Har väl egentligen vetat
det läääänge...;) Men har inte vågat ta steget till en flytt fullt ut innan pga. av många
olika orsaker, mkt har varit komplicerat men nu börjar saker att ordna till sig! Och om
3 veckor ska jag öppna upp ett litet Café! Kan ju också passa på att nämna för er som
inte vet att jag numer lever ihop med en ny man med just namnet "Man";) Vi driver en
Reggae bar ihop och det är brevid den mitt lilla Café ska ligga.... So that's it!!

Tänkte också att jag skulle vara duktig och börja uppdatera här mer ofta nu....:)



*Utsikt från mitt köksfönster... love it!! Bästa känslan på morgonen när man öppnar
 upp och ser palmerna...;)


*Vårt hem... trivs jättebra i vårt söta hus! 250 m från stranden..;)

*Älskar detta gröna & i trädgården finns allt.. cocosnötter, papaya, bananer, mango etc.

*Utsikt från ett annat fönster...

Kommentarer
Postat av: Ammi

Ååååååååååååh! ÄNTLIGEN!! Jag har ju inte fejan och där brukar du ju uppdatera. Men guuud, GRATTIS!! Åh nu måste jag ju bara komma ner och hälsa på! Mer bilder, mer uppdatering!! Nuuu! =D Massa kram från kalla Sverige!!!!

2011-11-22 @ 14:51:50
URL: http://ammizen.blogspot.com
Postat av: Cassandra

vad roligt att läsa sofie att det ordnat sig så bra med allt och grattis till det lilla cafet. Oh vad glad jag blir. lycka till <3



Kram C

2011-11-22 @ 21:32:16
URL: http://cassandra87.blogg.se/
Postat av: Pillan

Vad glad jag blir när jag läser din blogg!! Grattis=) Fast jag visste nog allt att du skulle bli kvar till sist;)

2011-11-23 @ 09:10:57
Postat av: Magalena

Åhhh va kul och stort Grattis!!!

Så ska du alltså bo permanent i Thailand nu?

Är din nye kille thai? Antar att han är det men måste ändå fråga hehe^^

Ser verkligen framemot fler uppdateringar :)



Mvh Magdalena

2011-11-23 @ 20:58:09
URL: http://blixten87.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback