Säsongens sista riktiga Bebob Party:(.......


Ja, igår var det en lite sorglig kväll på sätt och vis.. Det går mot lågsäsong
och alla åker hem.. Idag åker några vänner som ska till USA på obestämd
tid.. Imorn åker Yvi som ska hem till Österrike.. mina vänner Dani & Ella
har redan dragit och snart åker jag och Man till SVERIGE!!

Och
det är ju Man som är Bebob så utan honom är det inte så
speciellt då alla kommer tillbaks år efter år för att träffa honom
och se han showa..;)

Sen blev det storm igår och elen gick! Men det var mysigt med
månen som enda lampa och sjöng de gjorde de ändå..:)

Idag är det också extra tomt för nästan alla jag känner inkl. min darling
har tagit färjan till fastlandet för att sedan åka på bröllop! Jag stannar
här för att jag och Yvi ska ha en sista kväll ihop, bara vi två! Blir
middag på stranden och sen så får vi se...;)





*Yvi som jag kommer att sakna så mycket! Fast hon kommer till Sverige i sommar!!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback