Mina fd. hem i Thailand och mitt blivande...

 
Åhh det här första huset jag hyrde i byn Chaloklum på Koh Phangans
norra sida älskade jag verkligen! Det var så sött och guld med stor
uteplats runt huset.. Lämnade det endast för att det blev för jobbigt
för oss att köra till och från baren, speciellt på nätterna. Hade mer
än gärna bott där igen...
 
 
 
Detta huset tog vi för att det ligger 100 m från baren!;) Men också för att det
är fräsht och fint och 250 m från Haad Salad stranden, har jättefin trädgård
och världens bästa utsikt från köksfönstret..
 
 
 
Huset här nedan är Man's familjs hem i den lilla byn Na Bon utanför Thung Song city,
nere i den Thailändska Södern!(typ vilda västern fast i djungeln). Huset är ganska
stort med sina fem sovrum, tur det! för vi kommer med ganska stor säkerhet att
bosätta oss där inom den närmsta tiden....;)
  
Som någon påpekade.. så kan jag sätta detta på mitt CV sen! haha..
Alltså för er som inte fattar skämtet så är det en liten prövning för en
farang att bo i en liten Thai by..;)

Kommentarer
Postat av: Cassandra

hoppas det går lika bra som när Man kom till sverige, går säkert fint! :)

2012-08-09 @ 11:49:35
URL: http://cassandra87.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback