Thailandsplanering..;)

 
 
Just nu ser vår plan ut såhär..
 
När vi först kommer ner så stannar vi i Bangkok ett tag för att inhandla diverse
material till Mans väskor. Och jag vill träffa min vän Thanwalai.
 
Sen blir det att åka tillbaks till Koh Phangan för att Man eventuellt ska lämna
över sin bar till några och hämta sina sista prylar. Många vänner att hälsa
på där med plus att jag vill hinna njuta lite av min favorit Ö!
 
Efter det bär det av till Nakhon Si Thammarat, Mans hem där vi ska bo.
 
Och sen kan det gå hur som helst..;)
 
Letar just nu efter en karta som visar vart exakt hembyn ligger,
men det verkar inte finnas någon, får göra en egen!?
 
Återkommer snart med lite mer info för er som undrar! :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback