Oh NO......:/


Man, vill att jag ska följa med honom hem till byn imorn då det
är begravning.. Samt dagen efter åka på en väns bröllop nere
i Hat Yai.. hmmm.. först var det meningen att Klong skulle följa
med och då var ju jag tvungen att stanna här och se efter vår
Bar & restaurang.. men nu säger Klong att han inte vill för att han
blir så sjösjuk på färjan! ;) Men jag vet att det är för att Klong vill
få iväg mig, för han vet att jag inte gillar begravningar.. Tycker det
är lite scary då de har den bortgångna typ i en stor frysbox och alla
pussar och fotar den....:/

Fast jag kunde fixa en del spännande bilder.. Så vi får se!!?? :)


*Man, sist när vi var hemma i byn...

Kommentarer
Postat av: Louise

Ja Bom är från Nakhon Sri Thammarat :) Han kommer från en liten by som heter Ban mai (typ :P). Nee har inte hört talas om dem. Nu ringer jag med Halebop som faktiskt har ok priser, och gratis sms till hela världen :)



Vore kul och läskigt(??) att se bilder om du följde med Man till byn! :)

2012-03-01 @ 13:57:35
URL: http://sweet-holy-crap.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback