Gooood Morniiiiiiing från Koh Phangan.....;)



Fruktade till det idag med fruktsallad och limeshake till frulle...

Ann: - You want sugar?

Sophie: - Did I ever say I want sugar??

Ann: - Just a small sugar??

Sophie: - NO :/

Haha....:) Thai kan aldrig acceptera att man inte vill ha nåt, som det här med
socker i shaken.. Jag har ALDRIG velat ha det & då häller många i salt istället!?
Fast Ann tycker mest synd om mig när jag dricker utan för hon tycker att den
blir för sur..;)



















*Livet rullar på här på ön... Man han gör väskor, & jag ska dela ut flyers idag! ;)


Kommentarer
Postat av: Cassandra

god frukost! har också druckit shake i dag men har inte riktigt lika färska och exotiska frukter :/ hoppas du får en fin dag, kram!

2012-02-22 @ 10:26:18
URL: http://cassandra87.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback