3 Reseberättelser skrivna & mailade... Check!

 
Deadline på mitt lilla extrajobb var idag.. blev lite smått stressad då
jag hade fullt upp i helgen med att dricka Champagne, flytt osv. men
vem kan egentligen passa bättre till att skriva berättelser om Thailand
än en Thailandslover som jag!? HA!:) Gick lekande lätt, även om det
störde mig att de inte fick vara längre än 500 ord, lite snålt när man vill
berätta målande om ett härligt paradis ställe eller en galen Thaiby..;)
 
Hade faktiskt varit duktig och skrivit 2 av 3 i Torsdags så det var rätt lungt!
 
Nu BACK TO MY REAL WORK...;)
 
Annars så drömmer jag om att få komma hem och käka Mowglis<3 mat!
 
På tal om Banan plantan på bilden här..;) Så har jag en banan planta hemma sen många
år tillbaka.. Den hade Man tagit och ställt ut igår! :/ Fast jag flera gånger sagt att den dör
ute för det är fel klimat i Sverige..;)
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kan man inte få läsa dom:))?? Hade varit kul

Svar: Kommentera med namn så kanske.....;)
***Sophie***

2012-07-02 @ 16:39:39
Postat av: Louise

Ja Nepal är en dröm för mig också!! Det var planen att jag skulle åka dit på min förr förra resa, men så träffade jag Bom och fastnade i Thailand :P Men när man ska välja, ligga på en strand i Thailand och dricka en god öl eller besiga ett berg i kalla Nepal är det lätt att bli lat.. Haha. Även fast det är en dröm! ;)

2012-07-02 @ 20:14:21
URL: http://dreamsandlies.wordpress.com
Postat av: Cassandra

vad är det du skriver för något? :) kram

2012-07-02 @ 23:39:31
URL: http://cassandra87.blogg.se
Postat av: Louise

Jadu, jag vet inte om det är färdigt mellan oss? Haha :P Men jag har ju inget jobb snart och jag vill verkligen INTE vara i Sverige i vinter. Sen har jag nog bestämt mig för att söka till resesäljare nästa år och det är för sent att söka till detta år. Så har ju inget bättre för mig ;)
Sen när jag väl åker ner lär jag ju träffa Bom. Han (eller ja, hans "bror") har ju min moppe så den måste jag hämta. Sen skulle det iaf kännas bra att ses en gång, prata lite kanske.. Känns lite skumt att inte ses på riktigt när man gör slut :P
Vad ska du göra i Thai när du åker tillbaka då?? :)

2012-07-03 @ 10:03:29
URL: http://dreamsandlies.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback