A drive with my bike would have been nice today...;)

 
Det är något som jag tycker är helt underbart med att bo i Thailand.. Att gå upp
skapligt tidigt på morgonen för att ta sig en tur till marknaden för att köpa frukost
och (förut) dagens mat till restaurangen, loved it! ;)
 
Att glida fram på sin vespa och bara njuta av allt det vackra gröna, palmerna,
bananplantorna och havet såklart! Och känna solens strålar.. Ahhhh so nice! 
Även om jag var livrädd för en viss backe på dessa bilder som är mer ett stup..
Och det tog mig några år innan jag själv vågade köra ner!;) Brukade föreställa
mig hur biken gick för fort och jag flög ut för stupet, mindre trevlig tanke..:/
 
Och när man passerade dessa hängande telefonstolpar fick man allt köra
lite snabbare..haha.. Och väja för hundar får man göra nån gång varje dag
med!:) Men då händer det ju nåt iallafall! I MISS IT!
 
Måste boka biljetter....
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback