Bebob Bar's future?

 
Hur ska det gå med Man's Bar?
 
 
Vi får ofta frågan av vänner, familj och såklart  av alla stamkunder som troget
kommit år efter år. Läget just nu är att Man fortfarande äger/har kvar Baren..
Men han har låtit två vänner ta hand om den och det är väl tänkt att en av dem
ska ta över Baren permanent.
 
Anledningen till att de inte tagit över Baren på riktigt ännu är att jag ville att
Man skulle ha den kvar ifall att han inte alls trivdes i Sverige osv. så att han
har den att återvända till som en trygghet vilket jag fortfarande tycker var
ett bra beslut.. För då har man ju också alternativ inför återkomsten till
Thailand.
 
Frågan kom upp i mellan Man och mig med när han märker att jag tvekar
lite över att flytta hem till hans hemby.. Då sa Man - You want to go stay
in Koh Phangan one more year? Och då tänkte jag att vill jag det?
Hmmm.. Tåls att fundera på men tror att jag vet svaret redan nu och
det är NEJ!
 
Hur mycket jag än älskar ön så vill jag nog inte det! Det är inte ön i
säg som är problemet utan det är allt runt omkring som jag tröttnat på
som tex. Fullmoon+alla andra "mån-Partyn" som drar dit massa lustig
-kurrar som använder sig av diverse droger och gör livet surt för öns
invånare.. Det går liksom inte att undkomma skiten eftersom att när
man har en bar får man in detta folket som kunder och måste lyssna
på deras snack vareviga kväll..:/ Been there, done that! No more,
thank you very much...;)
 
Vi kan semestra på Koh Phangan och vara nöjda med det! Men
bo där överlåter jag nog till andra.. Fast  jag kan inte svära på att 
jag aldrig kommer att bo där igen:).. Det skulle nämligen funka
för mig om jag inte hade en Bar att jobba i so I guess we will see
what will happen in the future men nu vill jag flytta till fastlandet..
 
Fortsättning följer....;)
 
 
Tänkte på hur bortskämd jag är i Thailand med färska fruktjuicer, shakes, goda drinkar
 och annat.. Miss, miss, miss!;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback