Inspiration till husbygge i Thailand...

 
Här är ett hus jag skulle kunna tänka mig att bygga i Thailand..
Minus utbyggnaden på sidan men gillar husets style.. vitt trä,
många stora fönster och på pelare vilket = mindre kryp och
no worries för översvämmningar..;) Viktigt med stora uteplatser
och tillgång till mycket skugga med.. Sen gillar jag djungel-
feelingen på taket.
 
 
MAN HAN GILLAR STILEN PÅ HUSET HÄR UNDER,, OCH DET GÖR FAKTISKT JAG MED!;)
EN RIKTIG DJUNGELHYDDA TILL MIG OCH MIN DJUNGELMAN! SO NICE ;) DETTA HUSET
VAR SÅ COOLT INUTI MED MASSA SNYGGA MÖRKA TRÄSLAG..
 
OM NI UNDRAR VARFÖR TEXTEN ÄR LITEN OCH MED CAPS LOCK ON? SÅ UNDRAR
JAG DET MED... BLOGG.SE VERKAR HA FÅTT LITE PROBLEM?
 
HÄRLIGT MED LITE FRAMTIDS INSPIRATION...;)
 
 

Kommentarer
Postat av: Cassandra

Fina hus speciellt det översta det blev jag lite kär i :)

2012-07-10 @ 12:29:30
URL: http://cassandra87.blogg.se
Postat av: ฟรีด้า

Fina hus! Ja, visst krånglar det nya blogg.se mycket?!

Ja, det gick bra där. Skulle tydligen bara uppge min adress.. Bara det att jag inte har någon haha. Men jag har Non-B/ED. Skulle fått ED eftersom jag är student men det blev något fel så jag fick B men det gick tydligen lika bra.
Brukar köra tourist double entry jag med, har aldrig lyckats få triple entry.. De på ambassaden har sagt åt mig att det inte är någon ide för mig att ansöka om det om jag inte har TRE utresebiljetter ur Thailand men double går att ansöka om med bara en utresebiljet.. Fast det är ju annorlunda om man skaffar double entry i Laos. Där är det jätteenkelt.

Men nu har jag uppehållstillstånd i ett år och behöver inte ens göra borderruns :D Bara åka till immigration var tredje månad. :) Skönt.

2012-07-10 @ 14:43:40
URL: http://nude.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback