Back to paper.....?


Är förvånad över hur upplägget här på jobbet ser ut i år...
Allt blir ju digitaliserat överallt och det är nymodighet efter
nymodighet. Så helt plötsligt har vi gått tillbaks till det gamla
papperssystemet och jag badar i små lappar, handskrivna
rapporter etc.. Kan inte hitta en tom plats på nästan hela
skrivbordet & mitt skrivbord är stort!? Det blir mycket
organisera, sortera, arkivera och övrigt småpill...

Men det är bra att jag håller mig sysselsatt!;)

(Illa när man inte har nåt speciellt att blogga om
 och börjar blogga om papper;) -TRÅKVARNING-) 

Igår när Pappa och jag kom hem från jobbet så
bjöd Man oss på riktigt god Thaimat.. Han hade
lagat gul curry(extra spicy) och stekt kyckling
med ingefära.. LYX! Det var verkligen jättegott!
Och jag är impad av min Pappa som åt upp,
fast det var typ 9/10 på kryddningsskalan!:)

Efter maten tog jag och Man en timmes promenad
på en slinga i skogen.. Han såg glad ut först men när
regnet kom efter ca 4 km och vi hade 3 km kvar vart
han inte lika glad.. typiskt Thai att vägra allt som har
med motion att göra! :) Han sa att nästa gång tar
han motorbike och jag kan gå!;)

Sen på kvällen var jag på 3D Bio med C & P..
Man var död efter promenaden och ville inte
följa med! Filmen var "Prometheus" med bla
Noomi Rapace & Charlize Theron..




*Filmen var väl OK, rätt spännande & jag hoppade till några gånger!:)
I samarbete med Filmtrailer.se

Kommentarer
Postat av: Lula

Soph.. what mean promenad? Google missed out on that..

2012-06-05 @ 22:57:11
Postat av: A

Going for a walk!

2012-06-06 @ 11:26:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback