Livet är till för att levas....




Någon påpekade att jag som är 30 år borde inte "leva livet" i Thailand!?
Haha.. Typisk kommentar från nån insnöad svensk!! Det är ju inte som
att jag "leker" här.. Utan jag bor ihop med mannen jag älskar och planerar
att gifta mig med och skaffa familj med så småningom. Han är Thai och bor
i Thailand och driver Bar + Restaurang + Väskshop + spelar i band här..
så det verkar ju lite korkat att lämna våra businesses?? vad säger att det
är fel att bo i Thailand?? Kan bara skratta åt så trångsynta människor...

Men vet ju vad det handlar om if u know what I mean...? :)

Nu ska jag ta min Vespa och köra in till stan och hämta massa
mat jag beställt för ikväll.. ;)

Kommentarer
Postat av: Mickis

Älskade Sophie! Bry dig inte. . . Jag vet vad det handlar om. . . SVENSK FUCKING AVUNDSJUKA!!!!!



Du är bäst! Och lever ditt liv precis som du vill!

Puss sötis!;-)

2012-03-05 @ 07:08:51
Postat av: Pillan

Det låter som en bra plan tycker jag ;)

2012-03-05 @ 10:36:38
Postat av: Sophie

Tack tjejer! Ni är underbara båda två! Ska bli kul att snart träffa er båda!! <3

2012-03-05 @ 11:19:33
Postat av: Ammi

Ehm vad är det för jäkla typ? Jag tycker du gör helt rätt =) Och sen att du träffat kärleken där, heeelt underbart! Önskar att jag kan komma ner och träffa dig snart. Vill ju träffa dig IRL snart! =D Kraaaam <3

2012-03-05 @ 17:01:14
URL: http://ammizen.blogspot.com
Postat av: Ella

Du ska inte lyssna på sånt nonsens gumman ! De som känner dig vet vem du är och hur snäll du är mot allt och alla ! Du är en mycket god vän för du finns alltid där när någon vill ha hjälp. Koh Phangans SOS :-) Öns bästa rådgivare, det är ju inte för inte alla kommer till dig med sina problem ! Love U !

2012-03-06 @ 09:25:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback