8 panikartade dagar i en alldeles för het gummi djungel....



Jag känner mig nästan som en som överlevt typ en naturkatastrof
eller liknande..;)

Vill ju inte på något sätt tala illa om Mans familj, hans vänner eller
hans hem.. Hans familj är underbara, snälla & fina människor!
Och deras hem är jättevackert!

Men den här gången var det lite utav en prövning av att vistas
in the middle of no where, i landet ingenstans.. :/

Dels för att det var värmebölja, nästan 40 grader, så värmen
var så tryckande så att jag ständigt mådde illa, dels för att
jag bara längtade hem! Och dels för att det stundande
bröllopet gjorde att det ständigt kom 100 pers på besök
och jag kände mig inte särskilt översocial, har fortfarande
smärta i kinderna efter alla nyp! haha..:)

Och dels för en annan anledning som jag kan berätta mer
om senare..;)

Men är i allafall mycket glad över att det är över och att
jag kom levande ur denna vistelse!;)




*När kvinnorna pysslar inför bröllopet...

*Dessa grejer som sedan skulle bäras med till cermonin och sedan illa kvickt hem
  igen.. såg roligt ut..??

*Så gör männen det de gör bäst..;)

*Några gäster..

*Man, gammelmormor & god knows who..? :)

* Mans pappa i sin bröllops outfit..

*Några gäster till..;)

*Mans bror "brudgummen" blir makead i värmen...

*Pet laddad över att gå på fest! Samt lycklig över allt skjutande.. jag fick en liten
  chock när folk drog vapen och började skjuta hej vilt! Men ska det va så ska det
  va! á la thai style! :)

*Här kommer damerna bärandes på de där pyssel grejerna.. sen full rulle in i en
  minibus och iväg med full gas..?? :)



*Precis innan vi åkte.. detta var bara det närmaste brudgums följet..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback