Fy fan, vad det är kallt idag...:(


Please someone take me back to Thailand...

Men det kan jag fetglömma på ett bra tag,
då jag skrivit på kontrakt till sista November
idag! Vad tusan tänkte jag med?? :/ Jo, jag
tänkte faktiskt som så att det är enda sättet
för mig att kunna vara kvar i Sverige..

Genom att något tvingar mig! Smart va!? ;)
Måste ju ge nån vuxenpoäng? :)

Annars hade jag säkert dragit i September!
Men nu blir det inget med det, utan det är
bara att gilla läget! (Hjäääälp!). ;)


*Så playan får helt enkelt klara sig utan mig ett tag, fast det kan ju hända att
  jag gör någon avstickare...;)

Kommentarer
Postat av: Lula

Soffan hvordan vill de gå? Du kanske dööör när det bliver kallt!? :-)

2012-05-29 @ 19:46:41
Postat av: Anonym

Luuula! Ja du? Vet ej? Men vi måste boka in en date du & jag!;)

2012-05-30 @ 09:27:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback