Update från ett soligt Småland..;)



Vi har nu varit 2 veckor i Sverige..

Första veckan var vi som två Zombies - helt utslagna! :/

Nu har vi piggnat till en del..;)

Och vi är mycket GLADA för att värmen kommit! :)

Man har: Fiskat, vart ute på havet, gått på fest,
,spelat gitarr med gamla+nya vänner, kollat hockey m.m.

Jag har: Varit sjuk, börjat jobba, umgåtts med familjen,
planerat husförsäljning & letat bostad, njutit av svensk mat m.m



*Det känns lite konstigt att vara hemma igen samtidigt som det känns skönt också!
 Det är många saker som glädjer mig, tex. att min Morfar<3 mår bättre, att återse
 min familj osv. Men det är också många saker som gör mig nedstämd, såsom den
 kommande husförsäljningen, oro över att Man inte trivs etc. Men det löser sig!
 Och jag är iaf. glad för att jag hittat en lägenhet som jag tycker jättemycket om!;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback