Mysig höstdag in Växjö City..

 
Vi var och hälsade på Karin, Utchii & Mattias i Växjö igår och passade på
att göra staden.. Det var grymt kallt och blåsigt så man kände att hösten
är här! Men det är rätt mysigt med och det är i allafall soligt och fint och
så gillar jag den kalla friska luften, perfekt för powerwalks!;) En annan
grej som är fin med Hösten är de vackra solnedgångarna man kan se
varje kväll nu, igår var himlen helt rosa! Påminner mig om Thailand!
Så nu blir det varma koftor, fina teér, tända ljus och sådär! Försöka
njuta lite extra av Sverige och den exotiska hösten!
 
Nu ska jag brygga lite vaniljkaffe som jag fick av Karin igår, hon
sätter guldkant på min Söndags morgon..;) Mer bloggning sen.
 

Man var som ett barn på Julafton i den här gitarr affären sen tyckte han att det var
roligt att det är så mkt Thaiar i Växjö som han hejade på & vi såg 6 Thai restauranger.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback