Ofrivillig blottning & en mysig helg..

Det har varit bad update, I know..

Men har man en sambo som bara är hemma på helgerna och
massa trevliga vänner att träffa kan det bli lite slowblogging..

Ska försöka sammanfatta min helg lite snabbt:

Fredag: Inleddes lungt med jobb för att sedan bli lunchdate
med Linda och hennes minsting "Lillebror". Vi tog en snabb
runda i några affärer med och när vi var på Lindex så råkade
jag ut för en minst sagt konstig tant... :/ När jag befinner mig
i provhytten och precis har dragit ner mina byxor så öppnar
hon dörren och säger att det är hennes provhytt!... ??  Jag
bara.. OK, det visste inte jag... men kan du stänga dörren?
Hon bara fortsätter att hålla upp den.. så jag drar argt igen
den och försöker klä på mig och skickar ut hennes grejer
under.. efter typ en minut så tränger sig tantjäkeln in i min
provhytt med bar överkropp, utan BH???? Panik!!!  :/ Jag
blev så jävla chockad!! Vilken jäkla kärring! Och vad ville
hon egentligen? Sjukt ju! Sen fikade vi och sen tbax till
jobbet..

Efter jobbet kom Palle hem.. han var hemma i fem minuter
sen drog han för att spela match och jag hjälpte mamma
och pappa med att koka massor av kräftor.. Men när Palle
kom hem så fick jag en orkidé, en bukett med blommor
och en cd-skiva med Beyonce??? <3

Lördag: Sovmorgon med efterföljande ägg & baicon frulle.
Sen åkte Palle och köpte en stor 42 tums platt-tv medan
jag & Kevin tog det lungt.. Efter det åkte vi in till stadspark
-en där vi köpte mjukglass & gick runt och njöt lite i solsk-
enet :) Sen blev det lite gott käk och filmkväll med vår nya
tv... Vi hyrde bla. "Surferdude" då vi gillar surfing.. Men den
var riktigt kass så den behöver ingen hyra.. Efter filmerna
såg vi de två sista delarna av "Harpers Island" (rysarserie)
som vi följt i några veckor.. sen blev det sängen..

Söndag: Vi gick upp skapligt och åkte till IKEA där vi köpte:

Nya lila gardiner till sovrummet
Tv bänk till vår nya tv
Tre små söta vita, runda lampor (ser ut som ljuslyktor)
Fyra stora vita badlakan, så fräsha & mjuka!
Nytt duschdraperi
Svart rakhandduk till Palle(rör inte mina vita)
+ lite annat småkrafs..

Sen när vi kom hem så upptäckte vi att tvbänken
var lite för lång ;) Så då började Palle att såga och
greja.. tog nån timme och efter det var det dags för
honom att åka till Norrköping igen..

Och jag fortsatte att pilla med IKEA grejerna och sen
såg jag en skaplig tjejfilm..

Igår måndag.. Åkte jag till P-vik på eftermiddagen för
att äntligen träffa Pillan och hälsa på hennes 5 veckor
gamla baby Viggo! Fick ju såklart hålla babyn och guess
what? Han grät inte ;) men man blev ju lite stel i kroppen
efteråt haha.. Roligt att träffa Petter med som blivit så stor.

Sen igårkväll var jag tvungen att vattna en massa och fixa lite
till med IKEA prylarna.. men nu är allt på plats.. Kollade på
Himmelblå & Lipstick Jungle sen var det läggdags..

So that´s it...

Kommentarer
Postat av: Linda

Jadu, den synen kommer jag nog inte glömma i första taget!!! asg Bröstchock på Lindex i Ohamn!!! Hoppas du har sluppit mardrömmar! ;)



Hihi...har Palle fått sin stooora tv nu?! s Då är han nöjd förstår jag :D

kramar

2009-08-25 @ 12:14:04
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback