Loveletters..<3

                               
                         
                    En thailändsk tjejkompis till mig har tjatat
                    ett tag på mig att jag ska bli en member
                    på sidan www.tubely.com så att vi kan an-
                    vända chatten där.. Så igår svarade jag på
                    hennes inbjudan och fixade en profil osv..
                    Tog ca. 3 minuter så hade jag fått 5 st.
                    kärleksbrev!? :) Där snackar vi easy love!
                    Började efter ett tag tröttna på alla upp-
                    vaktningar och ändrade till att jag sökte
                    efter Friends, Girls.. Då fick jag en flick-
                    vän på 2 min från Indonesien som skrev
                    att hon älskade mig mer än hon någonsin
                    älskat någon annan!! Lyckan var total!!
                    Eller inte ;) Idag hade jag fått ett lite ser-
                    iösare brev från en amerikansk tjej som
                    gärna skulle date:a mig då hon skulle till
                    Sverige i vår.. Damn, Im HOT! haha! :)
                    Så är du singel kanske du ska ta dig en
                    titt på den sajten ;) Har dock inte lyckas
                    lokalisera min väninna där ännu, så man
                    börjar ju nästan undra om hon driver med
                    mig?? :) Men Palle och jag fick oss några
                    rejäla skratt för det finns några riktigt
                    speciella Don Juans där ute i världen...

                     SeeYa <3
                   

                   


Kommentarer
Postat av: Linda

asgarvar Då har du ju ett gäng i reserv då med andra ord ;D

kramar

2009-12-07 @ 18:19:29
URL: http://citronlimespyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback